Novinky a akce přímo na váš e-mail

Zajímavé tipy, jak se starat o brýle, akce a nové kolekce

Postup při vrácení zboží a reklamaci

Zboží ze základní nabídky, tedy veškeré zboží, které je možné objednat přes internet, můžete do 30 dnů vrátit bez udání důvodu.
Pokud vám tedy brýle nebudou dobře sedět, nebude se vám líbit barva nebo cokoliv jiného, postupujte prosím podle těchto instrukcí:

  • Brýle zbavené nečistot vložte do pouzdra a pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození. Přiložte tyto dokumenty:

  • 1. originál nebo kopii faktury
    2. sdělení, že odstupujete od kupní smlouvy
    3. číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze

  • Zásilku zašlete doporučeně na adresu:
  • Optiscont s.r.o.
    Charkovská 129/29
    101 00 Praha 10

    Prosíme, neposílejte zásilky na dobírku, nemůžeme je převzít.

  • Peníze obdržíte nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky do našich rukou, většinou však dříve.


Nakupovat online Najít pobočku

Líbil se vám článek?

Měníme svět optiky

Doživotní záruka i na poškození vlastní vinou

Záruka 30 dní vrácení peněz i na zabroušená skla

Vysoká kvalita za nejlepší ceny

Sledujte nás na Facebooku:

Získejte slevu 150 Kč na první nákup

a mějte informace o slevách a akčních nabídkách z první ruky.




Nemám zájem